2025-01-08 12:29:17

PROTOKOL O KONTROLI ULASKA I IZLASKA U ŠKOLSKIM USTANOVAMA

Dragi učenici, poštovani roditelji i posjetitelji!

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih je 2. siječnja 2025. godine donijelo Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji će se primjenjivati od 7. siječnja 2025. godine. Cilj ove mjere je osigurati da djeca i učitelji tijekom nastave borave u sigurnom i zaštićenom okružju te prevencija ulaska neovlaštenih osoba u školu. Srednja škola Tina Ujevića, Vrgorac dužna je postupati po Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama, a to su sljedeće mjere: (VIŠE U OPŠIRNIJE)

Sva ulazna vrata Škole, kao i svi ostali ulazi i izlazi, bit će zaključani s vanjske strane, tijekom cijelog radnog vremena.

U svrhu ulaska i izlaska učenika u školsku zgradu na nastavu prije početka i izlaska nakon završetka nastave, glavni ulaz bit će otključan od 07:00h do 07:45h prije početka nastave, te nakon završetka nastave od 13:02h do 13:15h. Učenici koji zakasne na nastavu su dužni pokucati na ulaznim vratima i pričekati na dežurnog djelatnika da mu otvori školsku zgradu. Učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove tijekom malih odmora. Roditelji će moći ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu putem e-maila ili dogovorenog načina komunikacije te na poziv od strane školske ustanove. Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima i predmetnim nastavnicima obvezni su poštivati raspored primanja roditelja. Djelatnik školske ustanove zadužen za rad na ulazu obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije, neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu. U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove te ih ispraća nakon roditeljskog sastanka. U slučaju sastanka raznih povjerenstava članove dočekuje predsjednik povjerenstva. U slučaju sastanka Vijeća roditelja djelatnik škole zadužen za to upućuje roditelje na mjesto sastanka. U slučaju bilo kakvoga individualnog sastanka djelatnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove. Djelatnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, zbog zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:
– učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)
– drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.)
– osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda, neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Zahvaljujemo vam na suradnji i razumijevanju.

                                                                                                          

                                                                                     Ravnatelj

                                                                           Drago Mihaljević, prof.


Srednja škola "Tin Ujević" Vrgorac