14. siječnja 2025.

PROTOKOL O KONTROLI ULASKA I IZLASKA U ŠKOLSKIM USTANOVAMA

Dragi učenici, poštovani roditelji i posjetitelji!

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih je 2. siječnja 2025. godine donijelo Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji će se primjenjivati od 7. siječnja 2025. godine. Cilj ove mjere je osigurati da djeca i učitelji tijekom nastave borave u sigurnom i zaštićenom okružju te prevencija ulaska neovlaštenih osoba u školu. Srednja škola Tina Ujevića, Vrgorac dužna je postupati po Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama, a to su sljedeće mjere:

    • Sva ulazna vrata Škole, kao i svi ostali ulazi i izlazi, bit će zaključani s vanjske strane, tijekom cijelog radnog vremena.
    • U svrhu ulaska i izlaska učenika u školsku zgradu na nastavu prije početka i izlaska nakon završetka nastave, glavni ulaz bit će otključan od 07:00h do 07:45h prije početka nastave, te nakon završetka nastave od 13:02h do 13:15h.
    • Učenici koji zakasne na nastavu su dužni pokucati na ulaznim vratima i pričekati na dežurnog djelatnika da mu otvori školsku zgradu.
    • Učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove tijekom malih odmora.
    • Roditelji će moći ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu putem e-maila ili dogovorenog načina komunikacije te na poziv od strane školske ustanove.
    • Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima i predmetnim nastavnicima obvezni su poštivati raspored primanja roditelja.
    • Djelatnik školske ustanove zadužen za rad na ulazu obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije, neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.
    • U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove te ih ispraća nakon roditeljskog sastanka.
    • U slučaju sastanka raznih povjerenstava članove dočekuje predsjednik povjerenstva.
    • U slučaju sastanka Vijeća roditelja djelatnik škole zadužen za to upućuje roditelje na mjesto sastanka.
    • U slučaju bilo kakvoga individualnog sastanka djelatnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.
    • Djelatnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, zbog zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:
      – učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)
      – drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.)
      – osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda, neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Zahvaljujemo vam na suradnji i razumijevanju.

Ravnatelj

Drago Mihaljević, prof.

Pročitajte još

ZIMSKI PRAZNICI

ZIMSKI PRAZNICI

Prvi dio zimskih praznika počinje 23.prosinca 2024. godine i traje do 6. siječnja 2025. godine, s tim da nastava počinje 7. siječnja 2025. Svima želimo sretan i blagoslovljen Božić te uspješnu i veselu novu godinu. Neka vam blagdani donesu puno radosti, mira i...

Pročitajte više
MODULARNA NASTAVA – EDUKACIJE

MODULARNA NASTAVA – EDUKACIJE

Od školske godine 2025./2026. strukovne škole u Hrvatskoj uvode modularnu nastavu u sklopu velike reforme strukovnog obrazovanja, s ciljem poboljšanja kvalitete nastave i bolje pripreme učenika za tržište rada. Kako bi osigurali uspješnu implementaciju ove reforme,...

Pročitajte više
SMOTRA SVEUČILIŠTA U SPLITU

SMOTRA SVEUČILIŠTA U SPLITU

Učenici četvrtih razreda, u pratnji razrednika Ivane Vukosav i Josipa Bilića, posjetili su Smotru Sveučilišta u Splitu. Saznali su više  o fakultetima, studijskim  programima i studentskom životu, razgovarali su s profesorima i studentima te su dobili korisne savjete...

Pročitajte više
siječanj 2025
P U S Č P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Najnovije objave

Skip to content