Nositelj/ica aktivnosti:
Drago Mihaljević, ravnatelj (koordinator)
Korisnici aktivnosti:
Članovi Debatnog kluba
Ciljevi aktivnosti:
- Poticanje tolerancije, argumentirano mišljenje i retoričkusposobnost učenika kroz 4 teme:
- Debata br. 1: transhumanizam…
- Debata br. 2: sloboda govora…
- Debata br. 3: predana umjetnost …
- Debata br. 4 (stvaraju se međunarodni timovi i svaki tim bira svoju debatu).
- Promovirati digitalno opismenjavanje.
- Razvijati suradničko učenje, prijateljstvo, odgovornost i toleranciju. Razvijati timski duh.
Kratki opis aktivnosti:
Zajedničko stvaranje mentalnih mapa: Učenici će formirati međunarodne timove za suradnju u izradi mentalnih mapa koje vizualno organiziraju ključne ideje i argumente vezane uz svaku temu. Organiziranje mrežnih sastanaka: Planirani virtualni sastanci učenicima će pružiti platformu za sudjelovanje u raspravama uživo, predstavljanju svojih stajališta i osporavanju suprotnih argumenata. Dijeljenje videa i snimaka: Učenici mogu stvarati i dijeliti video zapise ili snimke iznoseći svoje argumente, dopuštajući drugima da ih gledaju i odgovaraju na njih u zajedničkom virtualnom prostoru (twinspace). Suradnja putem Padleta: Učenici mogu pridonijeti argumentima, idejama i podupirućim dokazima na suradničkoj Padlet ploči potičući stalnu raspravu i razmjenu perspektiva. Korištenje foruma: Namjenski mrežni forum bit će dostupan učenicima za sudjelovanje u asinkronim raspravama, odgovaranju na upite, postavljanju pitanja i daljnjem razvoju svojih argumenata.
Troškovnik (ako je primjenjivo):
Troškovi potrošnog materijala.
Načini vrednovanja i korištenja rezultata:
Analiza iskustva. Kroz evaluaciju iskazati će zadovoljstvo ili nezadovoljstvo najvažnijim elementima: organizacijom projekta, planiranim aktivnostima, rezultatima, komunikacijom i suradnjom.