preskoči na sadržaj
Vijesti

PROTOKOL O KONTROLI ULASKA I IZLASKA U ŠKOLSKIM USTANOVAMA

Dragi učenici, poštovani roditelji i posjetitelji!

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih je 2. siječnja 2025. godine donijelo Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji će se primjenjivati od 7. siječnja 2025. godine. Cilj ove mjere je osigurati da djeca i učitelji tijekom nastave borave u sigurnom i zaštićenom okružju te prevencija ulaska neovlaštenih osoba u školu. Srednja škola Tina Ujevića, Vrgorac dužna je postupati po Protokolu o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama, a to su sljedeće mjere: (VIŠE U OPŠIRNIJE)


Sva ulazna vrata Škole, kao i svi ostali ulazi i izlazi, bit će zaključani s vanjske strane, tijekom cijelog radnog vremena.

  • U svrhu ulaska i izlaska učenika u školsku zgradu na nastavu prije početka i izlaska nakon završetka nastave, glavni ulaz bit će otključan od 07:00h do 07:45h prije početka nastave, te nakon završetka nastave od 13:02h do 13:15h.
  • Učenici koji zakasne na nastavu su dužni pokucati na ulaznim vratima i pričekati na dežurnog djelatnika da mu otvori školsku zgradu.
  • Učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove tijekom malih odmora.
  • Roditelji će moći ulaziti u školsku ustanovu samo u dogovorenom terminu uz prethodnu najavu putem e-maila ili dogovorenog načina komunikacije te na poziv od strane školske ustanove.
  • Roditelji koji dolaze na informativne razgovore s razrednicima i predmetnim nastavnicima obvezni su poštivati raspored primanja roditelja.
  • Djelatnik školske ustanove zadužen za rad na ulazu obvezan je provjeriti identitet osobe koja ulazi u školsku ustanovu uvidom u osobnu iskaznicu ili drugi odgovarajući dokument s fotografijom osobe. Osobi koja to odbije, neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.
  • U slučaju održavanja roditeljskog sastanka, razrednik prisutne roditelje dočekuje na ulazu školske ustanove te ih ispraća nakon roditeljskog sastanka.
  • U slučaju sastanka raznih povjerenstava članove dočekuje predsjednik povjerenstva.
  • U slučaju sastanka Vijeća roditelja djelatnik škole zadužen za to upućuje roditelje na mjesto sastanka.
  • U slučaju bilo kakvoga individualnog sastanka djelatnik školske ustanove dužan je preuzeti stranku na ulazu te nakon sastanka ispratiti stranku iz školske ustanove.
  • Djelatnik školske ustanove koji je zadužen za poslove nadzora ulaza u prostore školske ustanove, zbog zaštite sigurnosti, može izvršiti sigurnosne preglede:
    – učenika i njihovih predmeta (odjeća, torba i dr.)
    – drugih osoba koje ulaze u školsku ustanovu i njihovih predmeta (torbe i dr.)
    – osobama koje ne dopuštaju obavljanje pregleda, neće se dopustiti ulazak u školsku ustanovu.

Zahvaljujemo vam na suradnji i razumijevanju.

                                                                                                          

                                                                                     Ravnatelj

                                                                           Drago Mihaljević, prof.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Milena Rakić   datum: 8. 1. 2025.

Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 31. 3. 2016.

Ukupno: 130807

Arhiva vijesti

Arhiva dokumenata

Tražilica

Školski radio "Tin"


Školski list "Tin"


Društvene mreže

 





preskoči na navigaciju